NO title..


kalau nak ikutkan memang malas nak update blog ni..tapi hehe kalau update best jugak..haha apa aku cakap ni..
dan bila tatau nak update apa?? dan apa yang aku nak tulis??

so apa kata para readers blog ni..komen la..apa yang uols nak tau..so supaya i boleh tulis..pasal apa-apa sahaja..

sebenarnya banyak yang boleh diceritakan ataupun nak mengulas..tapi tulah dia bila nak menulis jer sume idea terpadam..tapi bila berfikir sorang-sorang..banyak plak idea..pas tu lupa balik..haiya..

dan sebenarnya blog ni dulu terdiri daripada luahan-luahan hati i yang lepas-lepas..sejak dari i study lagi..sapa yang baca dari mula-mula mesti perasan kan?? so sekarang ni blog ni dah macam fashion blog..sebab i tak lagi atau jarang menulis pasal kehidupan seharian, masalah-masalah peribadi atau apa sahaja kedalam blog ni..


apa yang buat aku gembira?? hurmm oh dah desember yay its my beday around the corner!!
31 december!! so jangan lupa!!

teringat dulu selalu i tulis dalam blog ni apa yang i nak..apa yang i idamkan..hehe
my wish list..haaaa miss that..hehhehe
sebenarnya banyak yang i ceritakan tapi maybe terbatas dengan perkara-perkara tertentu..pengalaman demi pengalaman..hari demi hari..banyak yang memantangkan diri i..rekaan i, kerja i..dan semualah..hehe
dan juga banyak lagi yang perlu i pelajari..terima kasih yang tak terhingga kepada penggemar ZERY ZAMRY..penyokong ZERY ZAMRY..dan semua yang hadir dalam hidup ZERY ZAMRY..dan yang mempercayai hasil kerja ZERY ZAMRY..sangat saya hargai..
dan untuk itu..ZERY ZAMRY akan terus mengeluarkan rekaan-rekaan yang saya rasa anda sendiri mahukan..terutama dalam mereka pakaian wedding melayu kontemporari..gabungan barat dan timur..tanpa mengenepikan budaya dan adat kita sebagai seorang melayu yang masih mengekalkan itu semua...insyaallah..


love ZERY ZAMRY

0 comments:

Post a Comment